Zwroty i reklamacje

Zwrot

Z uwagi na obecną sytuacje przedłużamy termin zwrotu do 21 dni od dostarczenia towaru. Przedłużony termin obowiązuje dla zamówień złożonych od 20.03.2020 do odwołania.

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, wysyłając nam informację o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@namifashion.pl 

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na poniższy adres, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiono od umowy:

 

Nami Fashion

Rozdroże 17 B/11

30-333 Kraków

 

Uwaga! Bardzo prosimy o wysyłanie zwrotów produktów, przesyłkami rejestrowanymi. Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki nierejestrowane w przypadku ich zaginięcia.

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

Bieg czternastodniowego (obecnie 21-dniowego) terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się w momencie odbioru przesyłki. Przypadku rozdzielenia przesyłek termin liczy sie od momentu odbioru ostatniej przesyłki.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie do nas informacji przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie zwracanego produktu.

Szczegółowe informacje o zwrotach znajdziesz tutaj.  

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@namifashion.pl lub drogą pocztową na adres ul. Rozdroże 17B/11, 30-333 Kraków

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

Nami Fashion

Rozdroże 17B/11

30-333 Kraków

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl