Zwroty i reklamacje

Zwrot

Nie trafiłaś z rozmiarem? Wolisz inny kolor, model lub zwyczajnie się rozmyśliłaś? Nie ma problemu! Możesz zwrócić produkt bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni. 

Od umowy możesz odstąpić, wysyłając nam informację o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@namifashion.pl 

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na poniższy adres, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiono od umowy: 

Nami Fashion

Zakrzewska 38

42-100 Kłobuck

 

Uwaga! Bardzo prosimy o wysyłanie zwrotów produktów, przesyłkami rejestrowanymi. Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki nierejestrowane w przypadku ich zaginięcia.

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

Bieg 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się w momencie odbioru przesyłki. Przypadku rozdzielenia przesyłek termin liczy sie od momentu odbioru ostatniej przesyłki.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie do nas informacji przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie zwracanego produktu.

Szczegółowe informacje o zwrotach znajdziesz tutaj.  

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@namifashion.pl lub drogą pocztową na adres ul. Zakrzewska 38, 42-100 Kłobuck

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

Nami Fashion

Zakrzewska 38

42-100 Kłobuck

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl