FAQ

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej www.namifashion.pl (24h), przez Facebooka oraz telefonicznie pod numerem: 697 629 771 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

 

Czy muszę zarejestrować się, żeby dokonać zakupu?

Nie trzeba się rejestrować, żeby złożyć zamówienie, jednak zachęcamy do rejestracji, żeby korzystać z przywilejów dla stałych klientów:

  • podgląd statusu realizacji zamówień i historii zakupów
  • brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach
  • możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych

Dokonaj rejestracji i odbierz 5% na pierwsze zakupy!

 

W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie? 

Za zakupy w naszym sklepie można zapłacić przelewem online, przelewem na konto bankowe, kartą lub za pobraniem, więcej informacji na temat płatności znajdziesz tutaj.

 

Jak sprawdzić status zamówienia?

Stan realizacji  zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto w sklepie lub klikając na link wysłany w potwierdzeniu zamówienia.

 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście? 

Nasz sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową dlatego też nie ma możliwości odbioru osobistego.

 

Jaki jest koszt dostawy?

W zależności od wybranej opcji, koszt za dostawę wynosi:

- kurier Inpost: 12,99 zł

- kurier Inpost (pobranie): 18,99 zł

- Paczkomaty Inpost: 8,99 zł

- Fedex: 13,99 zł

Fedex (pobranie): 19,99 zł

- DPD: 14,99

DPD (pobranie): 20,99

Dla zamówień powyżej 250 zł wysyłka jest darmowa (do zamówień za pobraniem doliczana jest kwota 6 zł).

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia? 

Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi od 1-5 dni roboczych. Czas dostawy kurierem 1-2 dni roboczych. Czas realizacji podany jest na stronie produktu oraz w koszyku.

Termin otrzymania paczki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy

Jeżeli w koszyku znajdują się przedmioty z różnym czasem dostawy wówczas przewidywany czas realizacji powinien być równy maksymalnej wartości podanych czasów. Przykładowo jeśli do koszyka wybrano przedmioty z czasem realizacji odpowiednio 2 dni, 3 dni i 5 dni to przewidywany czas realizacji wynosi 5 dni.

Dokładamy wszelkich starań aby zamówienia były wysyłane w ciągu 24h.

 

Dlaczego moje zamówienie zostało podzielone?

Zależy nam na tym, żeby przesyłki docierały do Państwa jak najszybciej. Dlatego, jeżeli czas oczekiwania na któryś z produktów jest dłuższy, przesyłka może zostać podzielona na kilka paczek. Może się również tak zdarzyć jeśli zamówisz produkty od różnych producentów. Żadne dodatkowe koszty nie są w tym przypadku doliczane.

 

Jak prawidłowo dobrać rozmiar?

Wielu producentów odzieżowych stosuje własne oznaczenia rozmiarów, dlatego też sprawdź wymiary w tabeli znajdującej się pod opisem produktu.   

 

Czy jest możliwość zwrotu lub wymiany towaru?

Z uwagi na obecną sytuacje przedłużamy termin zwrotu do 21 dni od dostarczenia towaru. Przedłużony termin obowiązuje dla zamówień złożonych od 20.03.2020 do odwołania.

Mają Państwo prawo odstąpić́ od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

Aby skorzystać́ z prawa odstąpienia od umowy, wystarczy poinformować́ nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia np. email. Więcej informacji o zwrotach znajdziesz tutaj.  

Przypadku wymiany towaru należy postępować tak jak ze zwrotem, a następnie złożyć następne zamówienie.

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl